Cookie-kontrol

Denne site bruger cookies...

Main Navigation

Main Content

Et interview med Hugo Arce, der er regionsdirektør i Latinamerika, om Wacker Neuson og "hans" marked

Som regionsdirektør har Hugo Arce været ansvarlig for salg og service i Latinamerika i Wacker Neuson siden februar 2015. Udover de tilknyttede salgskontorer i Peru, Chile, Mexico, Colombia og Brasilien er Hugo og hans team også ansvarlige for forhandlere i alle latinamerikanske lande.

Fortæl lidt om dig selv.

Jeg er født i Lima i Peru og studerede minedrift i Peru. Herefter fik jeg min Master i virksomhedsledelse (MBA) fra University of Quebec i Montreal i Canada. Jeg har været tilknyttet byggebranchen i mere end 20 år og har arbejdet i forskellige stillinger i Andes-regionen i Sydamerika, Mellemamerika og Caribien, før jeg kom til Wacker Neuson i 2015.

Hvad er dine vigtigste opgaver og mål?

I Latinamerika ønsker vi at styrke Wacker Neuson mærket, øge salget og øge vores markedsandel med sunde økonomiske resultater. Med disse mål for øje arbejder vi på at konsolidere den regionale struktur, således at vi kan yde passende støtte til hver afdeling og ethvert land. Dette indebærer styrkelsen og udvidelsen af distributionsnetværket, især inden for kompakte maskiner, udvidelsen af ​​vores tjenesteudbud med nye værktøjer og finansieringsløsninger, vedligeholdelses- og reparationstjenester, reservedelsmarkedet samt optimering af vores interne processer, for blot at nævne nogle få punkter. Området består af 34 lande og 11 oversøiske territorier med meget forskellige forhold og krav, der skal tages i betragtning ved gennemførelsen af ​​disse tiltag.

Har du et yndlings Wacker Neuson-produkt?

Det er ikke et nemt spørgsmål at besvare, når man tænker på Wacker Neusons omfattende portefølje. Jeg vil helt sikkert gerne nævne stamperne. I Latinamerika er ordet stamper ('apisonador' på spansk) synonymt med Wacker Neuson. Historien, kvaliteten og tilliden, som vores kunder kommer til os med gennem deres erfaringer med stamperne, gør dette produkt til noget helt særligt. Alle vores kunder og brugere kender vores stampere, og de er blevet en motor for vækst og brand-kendskab i Latinamerika. Jeg vil også gerne fremhæve de kompakte gravemaskiner: I dem kombinerer vi teknik og kvalitet for at skabe en alsidig og meget effektiv maskine.

"Mærkets fremragende ry, vores historie, maskinens høje kvalitet og Wacker Neusons stærke finansielle position er en ideel kombination for at gå ind på de latinamerikanske markeder."

Hugo Arce, regionsdirektør i Latinamerika

Wacker Neuson står for driftssikkerhed. Hvordan ses det i dit daglige arbejde?

Pålideligheden af ​​vores produkter er karakteristisk; de er virkelig førsteklasses. Pålidelighed betyder også passende og individuel rådgivning fra både vores medarbejdere og partnere. Vi er her for vores kunder og leverer løsninger, der passer til deres behov. Og pålidelighed betyder, at vi også på reservedelsmarkedet er en hurtig og tilgængelig partner.

Hvad associerer du med brand-værdierne lidenskab, tillid og løsninger?

Hver enkelt af vores værdier i værdikæden får vores kunder til at mærke Wacker Neuson-brandet: fra forskning og udvikling til produktion, rådgivning og salg eller administration - alle vore medarbejderes engagementet og lidenskaben støtter vores brand og gør det bæredygtigt. Vi kan tilbyde den bedst mulige løsning til ethvert kundebehov.

Hvad betyder sloganet "Wacker Neuson - all it takes!" for dig?

For mig er "all it takes" et løfte til vores kunder og partnere. Uanset hvilken udfordring en kunde står overfor, er Wacker Neuson kundens partner, og vi finder en løsning i et samarbejde, hvor tillid er i forgrunden.